Velden met een * zijn verplicht.
Het formulier kon niet verzonden worden. Los de volgende punten op en verstuur het formulier opnieuw.
1. Wat is de naam van uw organisatie? *
2. Wat is uw naam? *
3. Wat is het telefoonnummer van u als contactpersoon?
4. Wat is het e-mailadres van u als contactpersoon? *
Gebouw
5a. Waarom bent u niet tevreden over de locatie / ligging?
6a. Waarom is verandering van locatie voor u wenselijk?
6b. Waarom is verandering voor u noodzakelijk?
7a. Waarom voldoet de grootte van de ruimte voor u niet? Hoeveel ruimte heeft u nodig?
8a. Welke uren merkt u aan als spitsuren?
9a. Mijn knelpunten tijdens spitsuren zijn....
11a. Op welke momenten heeft u vergaderruimte nodig en voor hoeveel personen?
12a. Waarom is de uitstraling van Meander voor uw van belang?
13a. Waarom vindt u de uitstraling onvoldoende?
14a. Waarom vindt u dat u onvoldoende zichtbaar bent?
15a. Waarom weten bezoekers u niet te vinden in het gebouw?
16a. Waarom heeft u behoefte om meer zichtbaar of herkenbaar te zijn binnen of buiten het gebouw?
17a. Waarom heeft u behoefte aan privacy voor u of uw gebruikers/bezoekers?
18a. Waarom vindt u de privacy onvoldoende?
19a. Waarom kunt u niet de service bieden waar u voor staat of die u zou willen bieden?
20a. Waarom vindt u de prijs/kwaliteitverhouding niet in evenwicht?
21. Heeft u overige op- of aanmerkingen ten aanzien van het gebouw?
Samenwerking en de kwaliteit van de samenwerking
22a. Met wie of op welk gebied (ruimte, afspraken, dienstverlening) werkt u samen met anderen?
22c. Waarom bent u niet tevreden over de samenwerking?
23a. Met wie en hoe zou die samenwerking er in het ideale geval uitzien?
24a. Met wie, op welke manier of op welk gebied (ruimte, afspraken, dienstverlening) heeft u behoefte aan samenwerking?
25a. In welke vorm en hoe vaak is voor u een periodiek overleg wenselijk?
26. Wat heeft u nodig om de ideale samenwerking te bereiken? Zet uw punten in volgorde van prioriteit. Het punt met de meeste prioriteit eerst.
27. Heeft u algemene op- of aanmerkingen ten aanzien van de samenwerking?
Gemeenschappelijk doel
29a. Waar heeft u behoefte aan?
30a. Waarom vindt u dat u onvoldoende op de hoogte bent van de belangen/beweegredenen van medegebruikers?
Horeca
31a. Waarom bent u niet tevreden over de service/dienstverlening van de horeca?
32a. Waarom bent u niet tevreden over de kwaliteit van de aangeboden producten?
33a. Waarom bent u niet tevreden over het aanbod van de producten?
34a. Waarom bent u niet tevreden over de inrichting van de horeca?
35a. Waarom bent u niet tevreden over de huidige prijs/kwaliteitverhouding?
Stichting Meander
36a. Hoe ziet het contact met het bestuur er uit en hoe heeft u het contact de afgelopen periode ervaren?
Gebruikersoverleg
37a. Waarom vindt u het aantal vergaderingen onvoldoende?
38a. Waarom vindt u de structuur van de vergaderingen onvoldoende?
39a. Waarom vindt u de inhoud van de vergaderingen onvoldoende?
40a. Waarom vindt u de opvolging van de genomen besluiten onvoldoende?
41. Hoe zou voor u de toekomst van het gebruikersoverleg eruit moeten zien, en wie zouden in het overleg zitting moeten nemen?
42. Wat zou in de vergaderingen besproken moeten worden?
43. Heeft u tot slot nog op- of aanmerkingen?
Dit is het einde van de vragenlijst. Klik hieronder op de knop 'Versturen' om uw antwoorden te versturen.
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.
Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.
Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.